(Video) VVD Heerde maakt zich sterk voor bouw MFA- Hof van Cramer in Wapenveld 'Nu terugkrabbelen is kiezersbedrog'

Afgelopen raadscommissie ging het over de nieuwbouw van het Hof van Cramer. Een multifunctionele accommodatie in Wapenveld waarin de huisartsen, sporthallen, woningen, brandweer en andere sociale voorzieningen komen te zitten. Geen overbodige luxe, want deze gebouwen zijn dringend aan vervanging toe.

Tijdens de verkiezingen was dit 'het' verkiezingspunt waar alle partijen het over eens waren. Het Hof van Cramer moet en zal er komen. Maar nu er een coalitie is gevormd lijkt er een terugtrekkende beweging te zijn. En daar is de VVD Heerde kritisch op. Uitstel is een boodschap van vertraging, geen keuzes durven te maken en verkiezingsbeloftes niet komen. Dat is niet het type overheid waar de VVD Heerde voor staat.

De komende weken gaat de VVD zich hard maken om de grootste collectieve verkiezingsbelofte van alle partijen te verzilveren. Goedkeuring geven voor het investeringskrediet Hof van Cramer.