Kieslijst VVD Heerde bekend!

© Niels Niesen

V.l.n.r. achter: Peter Oosterhof, Erik Stijnman, Niels Niesen, Ton Jalink en Beerd Volkers
voor: Ireen Bunnik en Gerda Hardam

Kieslijst VVD Heerde bekend!

Heerde, 24 november 2021. Tijdens de Algemene ledenvergadering gisteravond van de VVD IJsselvallei hebben de leden van de VVD Heerde unaniem ingestemd met de kieslijst van de VVD Heerde. ‘Ik ben trots op deze gezellige dynamische groep die de lijst aanvoert en een breed publiek vertegenwoordigd: een leuk team waar veel energie in zit’, aldus de voorzitter van de commissie.

Opvallend binnen het team van de VVD Heerde is de demografische verdeling. Het team kent twintigers, dertigers, veertigers, vijftigers en zestigers. Bovendien wordt de lijst aangevoerd door bekende gezichten, met veel ervaring in de lokale politiek. Nieuwkomer is Erik Stijnman. Door zijn werk als majoor binnen defensie heeft hij veel maatschappelijke en democratische ervaring.

Met deze sterke kieslijst en een gemakkelijk leesbaar verkiezingsprogramma, waarin duidelijke keuzes en stellingen worden ingenomen, staat de VVD Heerde goed in de startblokken. Ondersteund door een geweldig campagne team hopen we, samen met u,
op weg te gaan naar succesvolle gemeenteraad verkiezingen die op woensdag
16 maart 2022 gehouden zullen worden.