Gerda Hardam benoemd tot lijsttrekker voor de VVD Heerde

Heerde, 27 oktober 2021. Tijdens de Algemene ledenvergadering gisteravond van de VVD IJsselvallei hebben de leden van de VVD Heerde zich unaniem uitgesproken voor deze benoeming. Gerda heeft veel ervaring in de lokale politiek en volksvertegenwoordiging. ‘Of het nu gaat om zorg, wonen, commerciële dienstverlening, horeca of vrijetijdseconomie: het gaat er om dat de inwoners centraal staan’.
Als lijsttrekker leidt zij de VVD Heerde naar de gemeenteraad verkiezingen die
op woensdag 16 maart 2022 gehouden zullen worden.

Tevens is gisteravond het verkiezingsprogramma van de VVD Heerde met de titel
‘Niet luchtfietsen maar doorpakken’ vastgesteld. ‘Het is een modern, veelzijdig en gemakkelijk leesbaar verkiezingsprogramma geworden.  Een verkiezingsprogramma waarop we trots kunnen zijn’, aldus de leden. Het verkiezingsprogramma van de VVD Heerde zal digitaal toegankelijk komen.

Bovendien is een eerste aanzet gemaakt voor de kieslijst van de VVD Heerde in de aanloop naar de verkiezingen in maart 2022.  De volgorde van de kieslijst wordt bepaald tijdens de Algemene ledenvergadering van de VVD IJsselvallei die op 23 november a.s. gehouden zal worden.

Voor vragen kunt u bellen met G. Hardam 06-53805110