13 januari: VVD in gesprek met kiezer in Wapenveld

Veel mensen ervaren grote afstand tussen hun ideeën en de politiek. De VVD wil een volkspartij zijn die luistert naar kiezers. Dus ook naar u, als inwoner van Wapenveld! Daarom komen de fractieleden van de VVD op zaterdag 13 januari naar het centrum van Wapenveld. Onder het genot van een kopje koffie willen we met u van gedachten te wisselen.

© B.D. Volkers

Lokale problemen kunt u bespreken met  gemeenteraadslid Gerda Hardam samen met Lia Slobbe, voormalig VVD wethouder en actief inwoner van Wapenveld. Peter Oosterhof is onze nieuwe kandidaat op de lijst op nr 3. Ook hij zal graag met u van gedachten wisselen over verschillende onderwerpen.

Graag vernemen we wat u bezighoudt, zodat we dit kunnen meenemen in het raadswerk of in de toekomstplannen voor onze gemeente.  Wat we met uw vragen doen en of we uw vraag hebben kunnen oplossen zullen we natuurlijk aan u terugkoppelen.

In Wapenveld is de koffietafel ingericht van 10.30 tot 11.30 op het pleintje voor de Albert Heijn,  W.H. van de Pollstraat 2.