Feestelijke opening Klompenpad in Veessen en Vorchten

Afgelopen vrijdag 29 september 2017 vond in Veessen de feestelijke opening plaats van het 103de Klompenpad: het Elsvoorderpad. Het Elsvoorderpad is een rondwandeling van elf kilometer door het mooie buitengebied van Veessen en Vorchten.

© Gerda Hardan VVD Heerde

Op vrijdag 29 september 2017 vond in Veessen de feestelijke opening plaats van het 103de Klompenpad: het Elsvoorderpad. Het Elsvoorderpad is een rondwandeling van elf kilometer door het mooie buitengebied van Veessen en Vorchten.

Onder begeleiding van SLG en in samenwerking met vrijwilligers, particuliere grond-eigenaren, Staatsbosbeheer, Agrarische Natuurvereniging VIJZ en andere partijen uit de streek is deze route tot stand gekomen. Dit Klompenpad is mede mogelijk gemaakt door de gemeente Heerde, Waterschap Vallei en Veluwe, Provincie Gelderland, Gebiedsontwikkeling Veessen-Wapenveld en de Nationale Postcode Loterij. Het Elsvoorderpad is naast het PaddenpadHorsthoekerpad en Vosbergenpad het vierde Klompenpad in de gemeente Heerde.